Handla på Black Friday och stöd Solna VBK

Hittills har våra medlemmar samlat ihop 1500 kr på inköp gjorda via Sponsorhuset. Stort tack! Anmäl dig du också!

Solna VBK har ett samarbete med Sponsorhuset. Det innebär att man registrerar sig på vår klubbsida och aktiverar ”Handla Smart”- knappen. Då registreras dina köp via Sponsorhuset och en viss procent av köpet går till klubben!

Hittills är det ganska få medlemmar som har registrerat sig så vet du med dig att du handlar ofta via nätet så registrera dig gärna. Speciellt nu när det stundar Black Friday!

Aktivera “Handla Smart” på din dator, så påminns du varje gång du besöker en butik som medverkar hos Sponsorhuset. Programmet funkar för Chrome, Firefox och Safari på din dator. (Funkar ej på iPad eller mobiler)

Du och Solna VBK får pengar tillbaka när du handlar från CDON, Adlibris, Bokus och över 600 andra välkända nätbutiker. Hittills har Solna VBKs medlemmar handlat ihop 1500 kronor till klubben.

Det är enkelt att komma igång på vår föreningssida! Registrera dig i dag!