TRY OUT for Women

(In English below)

Efter säsongen öppnar vi nu möjlighet för er som är intresserade och vill satsa på er volleyboll på div 1 och div 2 nivå. Många har hört av sig till oss under året och öppnar nu med till att börja med två träningskvällar då vi kan erbjuda provspel i Solna vbk.

Du som söker ska vilja utvecklas till nästa nivå, vilja träna tre tillfällen per vecka samt vara med och bidra till en bra träningskultur och i klubben.
Vi kan ta emot ett begränsat antal spelare per tillfälle. Anmälan krävs. Skriv vem du är, spelar position, var och på vilken nivå du har spelat innan samt vad du har för ambitioner med ditt spel.

För anmälan maila info@solna vbk se

We look forward to be able to have two open try- outs för Solna bank , div 1 and div 2.

We look for players that want to reach the next level, practice three times a week and be part of a club and team with a good training environment.

Apply at info@solnavbk.se
Write a short info about who you are, position, what level you played and your ambitions.