Tjejmilen 3/9

Nu är det snart dags för den årliga Tjejmilen igen som är en viktig helg för klubben. Tjejmilen är en stor inkomstkälla för oss i klubben. Men för att kunna ha en vätskekontroll under loppet så behöver vi funktionärer från klubben. Främst klubbens seniorspelare förväntas att vara närvarande och hjälpa klubben och klubbkassan, för att vi sedan på ett så bra sätt ska kunna fortsätta bedriva den verksamhet vi har och i framtiden även kunna utveckla och förbättra den. Detta är också bra tillfälle att träffas mellan lagen och tillbringa tid tillsammans utanför planen.

Ungefärliga tider är kl. 12 till kl. 17 på lördagen den 3 september. Vi kommer vara ute på Djurgården, men mer detaljerad information om plats och tid kommer senare.