Årets Kickoff!

Nu i helgen på söndagen, 17/9, är det dags för klubbens årliga kickoff. Tanken är att klubben ska samlas tillsammans under några dagar och få en gemensam start på säsongen oavsett ålder och lag. Där stora som små får chans att träffas! Det kommer att blandas träningar med gemensamma aktiviteter under båda dagarna.

Dagarna är uppdelade. På lördagen kommer vanliga träningar för lagen att ske. Tider för dessa kommuniceras via Sportadmin för respektive lag. Vi kommer under hela söndagen hålla till i Ulriksdalshallen. De generella tiderna för söndagen är följande:

10.00-12.30 – Ungdomslagen tränar.

13.00-14.15 – Gemensamma aktiviteter med både ungdomslagen och seniorerna.

14.30-16.00 – Seniorerna tränar.

Det kommer att finnas mackor, frukt och dryck att köpa i kiosken. Vi hoppas att så många som möjligt från klubben kommer under helgen och bidrar till en gruppgemenskap! Så ses vi i hallen!