40th Tjejmil event next Saturday!!!

(Svenska nedan)

Hello!
Now that the season has started, it is also time for the annual event Tjejmilen. On Saturday, August 31, the race will take place, and we will be responsible for one of the hydration stations. As it is the 40th edition, there will be more participants, and the course has a slightly different route than usual. We will be standing on Strandvägen, just after Djurgårdsbron, at 5.1 km.
We need many people to work with us during this day. It is part of being a member of Solna Volley, as the club gets a good addition to the club coffers, and we members get the opportunity to meet over the teams. In addition, it is an incredibly fun experience to be so close to the runners!
Invitations have expired, so please respond as soon as you can. Please write in the comments if you have an extra person with you.
Collection is at 12.00 and we expect to be ready around 5.00 p.m.

(Svenska)
Hej!
Nu när säsongen har dragit i gång så är det även dags för det årliga eventet Tjejmilen. Lördagen den 31 augusti så går loppet, och vi ansvarar för en av vätskestationerna. Då det är den 40:e upplagan så kommer det att vara fler deltagare och banan har en lite annan sträckning än vanligt. Vi kommer att stå på Strandvägen, strax efter Djurgårdsbron, vid 5.1 km.
Vi behöver vara ett stort antal personer med och jobba under den här dagen. Det är en del i att vara medlem i Solna Volley, då klubben får ett bra tillskott till klubbkassan, och vi medlemmar får möjlighet att träffas över lagen. Dessutom är det en väldigt rolig upplevelse att få vara så nära löparna!
Kallelser har gått ut, så vänligen svara så snart ni kan. Skriv gärna i kommentaren om ni har med er någon extra person.
Samling är 12.00 och vi räknar med att vara klara runt 17.