Årliga funktioneringen på Stockholm Marathon 4/6

Det är snart dags för Solna VBK:s årliga marathon-funktionering. I drygt fyrtio år har klubben haft samarbete med Stockholm Marathon och vi är glada att vi få vara med även i år.

För att klubbens kontroller ska fungera, behöver vi i klubben samla ihop folk som kan vara med. Boka därför in redan nu, Lördagen den 4 Juni, så att du kan vara med och bidra. Vi kommer att hålla på från ca kl.9.00 och avsluta framåt kl.16.00 så räkna med att vara på plats under hela dagen!

Att våra medlemmar funktionerar på Stockholm Marathon innebär att klubben kan hålla nere kostnaderna för medlemsavgifterna och din och lagets medverkan är därför väldigt viktig.

Mer detaljerad information kommer att komma senare, men boka in datumet redan nu!