Kidsvolleyavslutning för Solna VBK:s yngsta i Sollentuna

kidsvolley1
David Ottosson peppar Solna VBK:s yngsta spelare. Bilder tagna av Hamid Tahajjod

Solna VBK: yngsta medlemmar avslutade 2016 med en kidsvolleyturnering i Sollentuna. Vissa matcher gick otrolig bra med många snabba bollar som passerade nätet fram och tillbaka. Höjdpunkten var när de fick medaljer då många trodde de inte skulle få några och var lite nere men de lyste upp när det blev medalj utdelning, berättar Hamid Tahajjod som var på plats.

Det mest fantastiska jag har sett är att solna VBK:s spelare är bra på fairplay. De lämnar över bollen till motståndarna där många andra lag behåller bollen för att kasta den igen trots att reglerna säger att man börjar där bollen är. De kämpar som bara den. Rolig dag var det hur som helst. berättar Hamid.

kidsvolley-42

kidsvolley16