Solna VBK söker fler tränare

Solna VBK växer. Inför säsongen 2018/2019 söker Solna VBK fler tränare till sina lag. Som tränare i Solna ingår du i en tränar- och ledarstab på 15 personer och du får chans att träffa spelare från många olika länder med olika erfarenheter. Du får även chans att gå utbildningar i klubbens regi och på så sätt bli en bättre ledare och tränare. Ersättning utgår givetvis.

Solna söker nu tränare för våra ungdomslag och seniorlag för både dam-, herr-, pojk- och flicklag.

In english. Solna Volleyball Club is looking for trainers during the next season that is coming up. You will be part of a growing club with a lot of nationalities and skills. We care for you education and we pay for you duties. Send us an email at info@solnavbk.se  and tell us about you training skills. Wellcome!

Chris Buchgeister är tränare för ett av Solnas damlag

Har du erfarenhet som tränare sen innan eller erfarenhet av volleyboll? Skicka isåfall ett mail till info@solnavbk.se och beskriv dig själv som spelare och tränare. Välkommen!

David Ottosson tränar Solnas ungdomar och barn
Hamid Tahajjod tränar också Solnas damlag