Helgens matcher

I helgen har ni chans att se Lucia från Italien spela match med damlaget
I helgen har ni chans att se Lucia Coppo från Italien spela match med damlaget

På söndag den 15 mars spelas tre hemmamatcher i Råstaparkhallen och Solnahallen:

Först ut är Damer B mot IFK Nyköping klockan 11.00 i Solnahallen.
Sedan spelar Herrar A mot Sollentuna VK klockan 13.00 i Råstaparkhallen.
Sist ut är Damer A mot Katrineholm klockan 15.00 i Råstaparkshallen.

Fullt upp med andra ord, kom och heja!

Finns det någon Atlet i Solna VBK som du vill nominera till SVT?

Skärmavbild 2015-03-13 kl. 10.32.58

NOMINERA DIN SOLNA VBK-FAVORIT TILL TV-PROGRAMMET ATLETERNA 2015

SVT söker vältränade idrottsmän till sitt tävlingsunderhållningsprogram Atleterna!

Tävlingen går ut på att kvinnor och män får mäta sina krafter tillsammans i riktiga idrottsgrenar. Den här gången är även långdistans med – och uthållighetsgrenar. SVT söker tävlingsinriktade män och kvinnor som är aktiva och brinner för träning och sport i alla former. Inspelning sker i maj 2015.

Nytt för i år är att vi som förening kan nominera er egen atlet, någon från klubben eller annan idrottare, som vi tycker förtjänar en plats i programmet!

Vinnarna av Atleterna kommer i år att ha möjligheten att stötta sin favoritförening med hjälp av vinsten.

Maila oss info om personen som ni tror skulle passa in och göra ett bra jobb i programmet, samt bifoga kontaktuppgifter och en bild till solnavbk@hotmail.com senast den 18 mars!